Tilmelding og betaling

Tilmelding til vore kurser:
Klik på tilmelding ved det enkelte kursus og udfyld formularen under Aftenskolen Snap.
Tilmeldingen er gældende, når beløbet for kurset er indbetalt på
reg 1551 konto 3630178207
Husk at skrive holdnummer og navn på indbetalingen
Du kan se prisen på kurset her - klik på det kursus du vil se prisen på

Tilbagebetaling og kursusstart:

Skulle et kursus mod forventning ikke blive oprettet, vil tilbagebetaling automatisk finde sted, med mindre du ønsker at tilmelde dig et andet hold. Desuden kan du få pengene tilbage, hvis du fortryder din tilmelding og meddeler os det senest fjorten dage før kursets start. Vi beholder dog 50 kr. i administrationsgebyr.
Hvis du ikke hører noget fra os, bliver kurset oprettet og starter som annonceret.

Hensyntagende undervisning - max. 7 pr. hold:

Deltagere i "hensyntagende undervisning" skal ved tilmelding udfylde og underskrive en handicaperklæring.

Nedsat pris:

Studerende, lærlinge, arbejdsledige, efterlønnere, pensionister og handicappede kan gå på kursus i op til 9 timer om ugen til nedsat pris (rød pris). For at opnå nedsat pris skal følgende være opfyldt:
Kurserne skal slutte inden kl. 18.00
Arbejdsledige skal aflevere en ledighedsblanket udfyldt af Jobcentret
(max. en måned før kursusstart)
Handicappede skal ved tilmelding udfylde og underskrive en handicaperklæring.

Deltagere fra andre kommuner:

Deltagere, der bor uden for Aarhus Kommune, kan deltage i undervisningen dog ikke til nedsat pris.

Vore kurser gennemføres efter "Lov om støtte til folkeoplysning".

Aftenskolen SNAP | Hjelmensgade 10, 8000 Aarhus C  | Tlf.: 86186222